Semester #2 Utställning Ransäter

Hemkommen igår efter tre dagar med strålande sol, +30 graders värme, härligt sällskap och hundutställning i Ransäter, Värmland. Det har varit  en på många sätt fantastiskt helg men är man en tävlingsinriktad person så är man inte nöjd med tre (3/2/2) placeringar i öppenklassen UTAN ck… Jag är Otroligt nöjd med Boss, han har varit positiv, livfull, tålmodig och superduktig!!!! ♥ I helgen har jag sett lite mer av vad vi faktiskt kan åstadkomma tillsammans. Jag är nöjd med hans prestation likväl med min egen. Boss har fått tre fina kritiker (kan läsas under: Show Boss)och jag har i kritiken fått 2xVälvisad men inga ”riktiga” placeringar. Så därför ska vi satsa Ännu mera  och verkligen visa att vi kan!!!

Vi hade även lyckan att få bo tillsammans med Sussis vän Hans i en 8-bädds stuga PÅ utställningsplatsen!! Guld värt!! Tack så mycket Hans!!♥ En mycket trevlig utställningsplats precis intill Klarälven med flera fina gamla byggnader och byggdegårdar. Vi var 4 personer och 8 duktiga hundar som samsades om denna stuga och hundarna var superduktiga! Och härligast var nog att det tog 4 minuter att gå bort till ringen, lyxigare än så har vi nog aldrig haft 😉

Stugan med ett stort kök, två sovrum uppdelat med 4bäddar+toa&dusch/rum

Klarälven nedanför stugorna

Bro över Klarälven

Boss vid Klarälven

Boss på utställning

Skönt med lite fläkt i den varma solen

 Fina Edith som under lördagen fick ett CACIB i Btkl, dock oplacerad. Grattis Maria!!

Stackars Ambra visade sig vara halt under fredagens utställning och ställdes tyvärr inte något mer under helgen.

Underbara Älskade Boss ♥

Fler bilder på Boss finns under: Hund Foton

Lilla Tiger tillbringade helgen tillsammans med husse och latade sig enligt uppgift riktigt ordenligt, husse har fått dra upp honom på mornarna 🙂 Mina älskade hundar♥


3 responses to “Semester #2 Utställning Ransäter

Lämna en kommentar